Menu Zavřeno

Použití multifunkčních zařízení Konica Minolta s aplikací ScanFlow je ten nejjednodušší způsob, jak všem svým zaměstnancům zpřístupnit možnost převodu papírových dokumentů do Wordu nebo Excelu, aniž by museli použít jakoukoliv další aplikaci, nebo zvláštní, pro tyto účely určený přístroj. Již vytištěné dokumenty tak lze snadno upravovat bez nutnosti pracného přepisování, a to pomocí zařízení, které je v kanceláři denně používáno.

 

PŘEVOD DOKUMENTŮ A VIZITEK

Nejzajímavější vlastností ScanFlow je schopnost převádět papírové dokumenty do jejich editovatelných formátů. Díky tomu je možné zpracovávat dokumenty, které vám byly zaslány v papírové podobě, je možné např. citovat část z textu dokumentu bez nutnosti časově náročného přepisování nebo je např. možné část textu korigovat a následně dále zpracovat, není problém upravit chybný údaj v tabulce nebo opravit gramatickou chybu, i když se jedná o tištěný dokument bez elektronického originálu. Navíc je tato funkce zprostředkovaná přístrojem, který uživatelé využívají dennodenně, mimo jiné i jako skenovací zařízení. Proto je použití ScanFlow velice intuitivní a přirozené. Papírové obchodní vizitky lze jednoduše naskenovat a kontakty naimportovat do adresáře MS Outlook nebo mobilního telefonu.

 

VSTUP DOKUMENTŮ NEJEN PŘES MULTIFUNKČNÍ ZAŘÍZENÍ

Vstup i výstup emailem
Přišel vám dokument elektronickou poštou a přijde vám nesmyslné jej tisknout a pak znovu skenovat? Samozřejmě! Můžete přímo prostřednictvím emailu zasílat požadované dokumenty k převedení do ScanFlow, které vám obratem zašle převedené dokumenty v požadovaném formátu zpět.

HotFolder
Máte mnoho již naskenovaných dokumentů v počítači z dřívějška? Nevadí, můžete použít tzv. hotfolder. Neboli složku, do které nahrajete všechny dokumenty, které požadujete zpracovat a Scanflow si je automaticky vezme a převede do definovaného formátu.

VÝHODY

Uživatele nadchne

  • výrazné usnadnění práce díky odstranění pracného a časově náročného přepisování papírových dokumentů,
  • intuitivní ovládání, pomocí něhož jsou tištěné dokumenty převedeny do Wordu, Excelu, PowePointu či PDF jedním dotykem,
  • vstřícnost aplikace, kdy není nutné ovládat další aplikace a zařízení a učit se pracovat s jinou technikou, než která je dennodenně používána,
  • vysoká rychlost zpracování, kdy výsledné soubory jsou doručovány do e-mailu či datového úložiště během několika sekund,
  • převod dokumentů prostřednictvím emailu nebo jednoduché uložení obchodních vizitek v MS Outlook nebo v mobilním telefonu.

IT správce uvítá

  • jednoduchou centrální správu bez ohledu na velikost řešení,
  • možnost tvorby individuálních workflow a jejich napojení na další systémy organizace,
  • podporu Active Directory a LDAP,
  • propojení s adresářovými službami, které zjednodušuje administraci uživatelů,
  • zpřístupnění rozpoznávání textu uživatelům bez nutnosti rozšiřování strojového parku v kancelářích,
  • podporu emailových protokolů na vstupu i výstupu.