- Klíčové vlastnosti
ZAVEĎTE POŘÁDEK VE SVÝCH DOKUMENTECH!
Už se Vám někdy stalo, že jste nevěděli, kde se aktuálně nachází faktura, kterou potřebujete zrovna schválit nebo se Vám občas i dokonce ztratila? Nebyli jste si někdy jistí v jakém stavu je Vaše žádost nebo jste si nebyli jisti zda máte k danému projektu všechny potřebné dokumenty ve správné verzi?
Tyto komplikace Vám pomůže vyřešit naše řešení dokoniCASE pro správu a řízení oběhu dokumentů, díky kterému máte o všem přehled!
- již se Vám neztratí žádný dokument
Díky dokoniCASE můžete kdykoli a odkudkoli zjistit, u koho se daný dokument v průběhu svého životního cyklu nachází a v jakém je právě stavu.
- vždy k danému dokumentu získáte všechny potřebné údaje, podle kterých pak dokumenty můžete snadno a rychle vyhledávat
DokoniCASE ohlídá, aby každý dokument obsahoval všechny požadované informace (indexy/metadata). Bez těchto údajů dokoniCASE nedovolí přechod dokumentu do dalšího stavu nebo jeho odeslání do archivu.
- kontrola přístupu umožní práci s dokumentem až tehdy, kdy jsou splněny všechny předchozí podmínky
DokoniCASE umožňuje jednoduchou definici přístupů a práv pro práci s aktuálními dokumenty, včetně předávání mezi jednotlivými uživateli. Nebude se tak například stávat, že dojde k proplacení faktury, aniž by ji předtím schválil nadřízený.
dokoniCASE využijete i Vy
Ne vždy potřebujete a můžete od začátku nasazovat složité komplexní systémy.
dataPoint je systém jednoduchý na implementaci, ale vzhledem k použité technologii Vám umožní růst.
- systém dokoniCASE můžete nasadit jako hlavní aplikaci pro archivaci digitálních dokumentů
- můžete jej použít i jako doplněk stávajícího DMS systému
- je vhodný jako nástroj pro indexování dokumentů před vstupem do jiného systému
- lze ho využít prakticky pro jakoukoliv agendu dokumentů, kde je cílem každý dokument smysluplně označit, zařadit a uložit pro budoucí jednoduchý přístup
Příklady dokumentů, které lze v dokoniCASE evidovat
- příchozí faktury
- smlouvy
- projektová dokumentace
- objednávky
- žádanky
- dovolenky
- plán výroby
- zápisy z porad
- reklamační řízení
- přepravní listy
- interní směrnice a předpisy
- vyhlášky
- záruční listy
- bankovní výpisy
- ceníky
- cesťáky
- daňová přiznání
- dodací listy
- evidenční listy výrobku (průvodky)
- instalační protokoly
- korespondence (došlá pošta, odchozí pošta)
- likvidační protokoly
- nabídky
- nařízení
- personální dokumentace