Menu Zavřeno
  • Klíčové vlastnosti

ZAVEĎTE POŘÁDEK VE SVÝCH DOKUMENTECH!

Už se Vám někdy stalo, že jste nevěděli, kde se aktuálně nachází faktura, kterou potřebujete zrovna schválit nebo se Vám občas i dokonce ztratila? Nebyli jste si někdy jistí v jakém stavu je Vaše žádost nebo jste si nebyli jisti zda máte k danému projektu všechny potřebné dokumenty ve správné verzi? 

Tyto komplikace Vám pomůže vyřešit naše řešení dokoniCASE pro správu a řízení oběhu dokumentů, díky kterému máte o všem přehled! 

  • již se Vám neztratí žádný dokument

Díky dokoniCASE můžete kdykoli a odkudkoli zjistit, u koho se daný dokument v průběhu svého životního cyklu nachází a v jakém je právě stavu.

  • vždy k danému dokumentu získáte všechny potřebné údaje, podle kterých pak dokumenty můžete snadno a rychle vyhledávat

DokoniCASE ohlídá, aby každý dokument obsahoval všechny požadované informace (indexy/metadata). Bez těchto údajů dokoniCASE nedovolí přechod dokumentu do dalšího stavu nebo jeho odeslání do archivu.

  • kontrola přístupu umožní práci s dokumentem až tehdy, kdy jsou splněny všechny předchozí podmínky

DokoniCASE umožňuje jednoduchou definici přístupů a práv pro práci s aktuálními dokumenty, včetně předávání mezi jednotlivými uživateli. Nebude se tak například stávat, že dojde k proplacení faktury, aniž by ji předtím schválil nadřízený.


dokoniCASE využijete i Vy

Ne vždy potřebujete a můžete od začátku nasazovat složité komplexní systémy.
dataPoint je systém jednoduchý na implementaci, ale vzhledem k použité technologii Vám umožní růst.

  • systém dokoniCASE můžete nasadit jako hlavní aplikaci pro archivaci digitálních dokumentů
  • můžete jej použít i jako doplněk stávajícího DMS systému
  • je vhodný jako nástroj pro indexování dokumentů před vstupem do jiného systému
  • lze ho využít prakticky pro jakoukoliv agendu dokumentů, kde je cílem každý dokument smysluplně označit, zařadit a uložit pro budoucí jednoduchý přístup


Příklady dokumentů, které lze v dokoniCASE evidovat

  • příchozí faktury
  • smlouvy
  • projektová dokumentace
  • objednávky
  • žádanky
  • dovolenky
  • plán výroby
  • zápisy z porad
  • reklamační řízení
  • přepravní listy
  • interní směrnice a předpisy
  • vyhlášky
  • záruční listy
  • bankovní výpisy
  • ceníky
  • cesťáky
  • daňová přiznání
  • dodací listy
  • evidenční listy výrobku (průvodky)
  • instalační protokoly
  • korespondence (došlá pošta, odchozí pošta)
  • likvidační protokoly
  • nabídky
  • nařízení
  • personální dokumentace